Vyhľadávať v tomto blogu

Tréning s osobným trénerom. Uff.

Tak tohto trénera sme otestovali naozaj poctivo, ja a moja kolegyňa Mariš, dal nám obom poriadne zabrať. S láskou k Zľavomatu píšem recenziu s pár dňovým odstupom, písať ju v dňoch, kedy moje telo trápila svalovica by nebolo práve najmúdrejšie.


Prvá hodina prebieha úplne klasicky - tréner si musí overiť vaše zdatnosti, čo zvládnete, dokážete, čo chcete dosiahnuť a vymyslí vám tréningový plán. Tak si nás teda overil. Na úvod nevinne - klasická rozcvička. Po rozcvičke pár minút na bežiacom páse, stále dobre. A ide sa na to - kliky, angličáky, drepy s medicimbalom, preskoky cez švihadlo a to všetko dookola. Tri krát. Keď sme mysleli, že už je dobre, koniec, zvládli sme to, prichádza na rad cvičenie na strojoch. Aby sme mali skvelé nohy, vypracované ruky a krásny zadok. Samozrejme. Stroj som preklínala a trénera neznášala. A to právom! Na záver beh, ale to tiež nie taký obyčajný. Treba podávať maximálne možné výkony, takže beh fázový. 30 sekúnd na osmičke, 30 na dvanáske, to po dobu 10tich minút. Na konci som videla hviezdičky a chcela sa tak akurát zvaliť do postele a jesť cestoviny, tak mi bolo. Mariš, ktorá nie je ticho asi nikdy, trpela potichu. Taká to bola makačka.


Ale! Sama so sebou, tým myslím bez trénera, by som také výsledky nikdy nepodala. Ani polovičné a asi ani štvrtinové. Nevedela by som ako a hlavne by nado mnou nikto nestál, takže by som vlastne nemusela. Mať tak Riša, tak sa volal, doma, mám postavičku ako lusk, o tom som presvedčená.  


Rišo sa vám časovo prispôsobí a máte možnosť trénovania v skoro akomkoľvek fitness centre v Bratislave a Šamoríne, prednostne však vo Fitinn v Polus City Centre a fitness centre Astra. V cene kupónu NIE JE vstup do fitka, ak sa však rozhodnete pre Fitinn, tam stojí pri ročnom členstve mesačné 19,90 , čo naozaj nie je veľa, takže hurá do toho! :)


Extreme-fitness
Tréner Richard Kmeť
Tel. č.: +421 904 321 776
Web: www.extreme-fitness.estranky.sk

Žiadne komentáre: